Öppettider

Tisdag till Fredag 12:00 - 18:00
Lördag 10:30 - 14:30

Laura & Otto
Västra Storgatan 41
646 35 Gnesta
T: 0703 12 64 41
E: info@lauraotto.se

torsdag 13 september 2012

Lite om flera saker ;)

Hejsan!

Jag hoppas att du har det bra idag!

Ibland kan det ju kännas att mannen där hemma gnäller lite för att vi kvinnor kanske shoppar lite för mycket ( enligt dem). Då måste man ju stryka dem medhårs ett tag så de glömmer sitt  gnäll.
Här kommer ett väldigt bra tips på vad ni kan göra i Gnesta kommun för att pigga upp mannen!

Och även om du själv inte är så intresserad av bilar, så får man ibland bita ihop... det lönar sig i långa loppet! :)

80-tals bilträff på Grytsbergs Säteri i Stjärnhov nu på Söndag!!! Från kl 10 till ca 15.

http://www.klassiker.nu/traffreportage/se-rott-pa-traffpunkt-80-3085

Själv ska jag åka på mitt livs första 24-timmars-kryssning med ZUMBA tema!

Ska bli jättekul!  Har du inte provat på Zumba ännu så tycker jag att du ska!

Ingela och Kim Jarl erbjuder flera olika roliga pass i veckan på Elektron i Gnesta.

http://www.fitnfun.se

Roligt och alla kan vara med! Tro mig, jag har inte direkt rytmen i blodet men älskar Zumba ändå! ;)

Idag i butiken så hoppas jag att de nya höstjackorna kommer. I sådana fall kommer bild imån eller under dagen på vår facebooksida!
Gillar du oss inte redan där så är det hög tid nu ! :)

https://www.facebook.com/LauraochOtto

Ta hand om dig idag och tack för att du handlar lokalt!

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar