Öppettider

Tisdag till Fredag 12:00 - 18:00
Lördag 10:30 - 14:30

Laura & Otto
Västra Storgatan 41
646 35 Gnesta
T: 0703 12 64 41
E: info@lauraotto.se

måndag 27 augusti 2012

1-års kalas!

Hej!

Hoppas att du haft en fin start på denna nya vecka! Tänk, i helgen går vi redan in i september!
Tiden flyger verkligen fram och snart är det redan 1 år sedan vi hade premiär för butiken!

För att fira detta så ska vi såklart ha kalas!

27 september mellan 18:00 och 21:00 firar vi med pompa och ståt!

Mingel, Musik, modevisning och lotteri. Fina priser från bla Pipol´s Bazaar och Love & Toast.

Ida från Culture och Josefin från Pulz är med på kalaset och hjälper dig hitta rätt i höstens kollektioner.

Dj under kvällen är ingen mindre än Fredrik från Gnestaposten.se

Nedan följer lite bilder på hur det såg ut för ca 1 år sedan...










Allt detta jobb med att få butiken fin stod min käre sambo Fredrik för. Min bror Mika hjälpte också till och jag penslade några lager färg :) Riva någon vägg fick jag minsann inte vara med på! ;)

Jag hoppas du kommer och firar med oss. Anmäl gärna om du kommer här via bloggen, via facebook eller via email info@lauraotto.se . Inget krav men bara så jag kan uppskatta tilltuggen.

Ha nu en fortsatt fin dag så hoppas jag vi ses!

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar