Öppettider

Tisdag till Fredag 12:00 - 18:00
Lördag 10:30 - 14:30

Laura & Otto
Västra Storgatan 41
646 35 Gnesta
T: 0703 12 64 41
E: info@lauraotto.se

onsdag 29 augusti 2012

Letar du efter den där speciella?

Hejsan!

Hoppas att denna onsdag startat fint för dig!

Letar du efter en speciell möbel, ett bord, en stol eller kanske en lampa? Är du sugen på ett nytt soffbord men kanske ett som inte alla andra redan har?

Kom in till mig på Laura & Otto så ska jag göra mitt bästa för att hjälpa dig hitta det du söker!

Nedan hittar du fyra länkar till märken som vi är kund hos.
I deras onlinekataloger kan du kanske hitta det du söker. Eller bara inspireras av allt det vackra.
Hittar du något du är sugen på, hör av dig till mig så kollar jag upp pris och ifall jag kan ta hem det åt dig.

www.trademarkliving.dk

www.madamstoltz.dk

www.nordal.eu

www.pbhome.nu

Ha nu en underbar dag och kom-i-håg att vi har stängt på torsdag.

Glöm inte att gå in i vår webbutik: www.lauraotto.se där du nu även kan betala mot faktura genom KLARNA.

Kram Pia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar