Öppettider

Tisdag till Fredag 12:00 - 18:00
Lördag 10:30 - 14:30

Laura & Otto
Västra Storgatan 41
646 35 Gnesta
T: 0703 12 64 41
E: info@lauraotto.se

onsdag 3 april 2013

Bounce energibollar!

Hej!

Vissa dagar går jag upp väldigt tidigt och då är jag aldrig riktigt sugen på att äta frukost.
Men energi behöver jag och då passar Bounce energibollar mig perfekt!


Bounce är en serie med goda och näringsrika energibollar som består av långsamma kolhydrater, högkvalitativt protein, omättade fetter och antioxidanter. Förutom den supergoda smaken ger Bouncebollarna en behaglig mättnadskänsla och fyller på med ny energi. Perfekt till frukost, mellanmål eller före/ efter träning, ett smart snacks för dagens aktiva livsstil.

Bounce är riktiga proteinbomber! I butiken finner du flera olika smaker!




Detta är ett jättebra mellanmål då jag verkligen känner hur bra de är. De smakar inte sådär godisgott och är inte fullpackade med socker som många andra energibarer.

Ha nu en fantastisk dag och jag lovar att bloggen kommer uppdateras mer flitigt!

Vi finns nu också på instagram: lauraochotto

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar