Öppettider

Tisdag till Fredag 12:00 - 18:00
Lördag 10:30 - 14:30

Laura & Otto
Västra Storgatan 41
646 35 Gnesta
T: 0703 12 64 41
E: info@lauraotto.se

tisdag 23 april 2013

Tjejkväll nu på fredag 26 april! Lo-ika och Yankee Candle

Hej!

Hoppas att du har det bra!

För dig som varit i butiken och undrar var jag har tagit vägen så kan jag meddela att jag snart är tillbaka!
Jag har haft lite otur med sjukdom samt att jag har fullt upp med invigningen av vårt nya galleri och Gnesta Golfklubbs nya lokaler här hemma på Grytsberg!
Så nej, butiken har inte bytt ägare och ja, jag är där i morgon! ( om allt går som det ska ;) )

På FREDAG är det TJEJKVÄLL i Gnesta! Mellan 18-21 har vi extraöppet med fina erbjudanden i butiken.
Butiken har öppet på fredag från 12 men vi stänger mellan 17 och 18 så vi hinner fixa till det sista innan vi välkomnar er i butiken.

Jag har valt att inte annonsera i ÖSP, så även om ni inte finner några erbjudanden från Laura & Otto i tidningen så kommer det att finnas i butiken! :)


I veckan kommer det komma lite nyheter från Lo-ika, bla den fina rosa sjalen med döskallar och leopard tryck som tog slut på en gång sist. Sjalarna hittar du också i webbutiken: www.lauraotto.se
Nordal kommer också leverera inredning! Äntligen, jag har haft otur med leveranser denna vår med mycket förseningar...

Det kommer också komma en helt ny produkt, doftljus från Yankee Candle!

Här kommer några anledningar till varför Yankee Candle är så bra: (från deras egen hemsida)


Mer än 40 års erfarenhet:
Erfarna ljustillverkare har gjort Yankee Candle® sedan 1969 och är experter på ljustillverkning.

Kvalitet – tillverkad i USA Varenda Yankee Candle® ljus är gjort med stolthet i USA. Du kan räkna med konsekvent amerikatillverkad kvalitet varje gång du köper Yankee Candle®.

Känd för sina dofter: Yankee Candle® Company skapade den första ljusindustrin av bästa sort, med doftoljor som är exklusivt framtagna efter stränga och noggranna specifikationer.

De finaste ingredienserna: För att det ska bli världens bästa doftljus behövs; förstklassigt glas, 100% bomullsveke, högsta kvaliteten av högraffinerade paraffinvaxer, och den högsta möjliga procenten doftolja – och vi nöjer oss inte med något annat!

Yankee Candle har även utvecklat en förstklassig blandning av soja och paraffin, s.k. smooth blend.

Det bästa utbudet:Ingen annanstans kan du hitta så många verklighetstrogna dofter och iögonfallande färger och produkter att välja mellan. Vi har något för alla!

Jag har beställt tolv olika dofter i tre storlekar så jag hoppas att du hittar en egen favorit!

Detta är allt för nu, jag önskar dig en fortsatt fin dag!

Öppet som vanlig hela veckan, och lite extra på fredag!
tis-tors 12-18
fredag 12-21 stängt mellan 17-18
lördag 10:30-14:30

Välkommen!!

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar