Öppettider

Tisdag till Fredag 12:00 - 18:00
Lördag 10:30 - 14:30

Laura & Otto
Västra Storgatan 41
646 35 Gnesta
T: 0703 12 64 41
E: info@lauraotto.se

fredag 19 oktober 2012

Kling

Hejsan!

Och redan fredag! Härligt!

Hoppas att din vecka varit fin! Nu börjar det bli mörkt tidigare dag för dag. Jag tycker det är ganska mysigt ändå, att tända en brasa, lite ljus och mysa i soffan den stund barnen tillåter ;)

Idag tänkte jag skriva lite om det spanska märket Kling som jag har i butiken.
Jag var ju iväg på ett sommarinköp förra veckan och jag gillar verkligen Kling!


Kling - Follow your own star! 



Kling började som en exklusiv t-shirt kollektion för speciellt utvalda i Madrids innerstad. Kollektionen fick mycket uppmärksamhet i press. På grund av märkets speciella stil har Kling på kort tid blivit
väldigt populärt. Idag finns Kling i över 400 butiker världen över.
Kling är en personlig girly-indie stil med en vintage twist! 
Varje personlighet i en kollektion. Kling vågar tro på det tidlösa och det evigt vackra.

Det som är bra med Kling är inte bara de snygga plaggen utan även prislappen.

Sommarkollektionen som jag var och köpte in är romantisk, färgglad, söt, galen, ja allt på en och samma gång i en härlig blandning!

Nedan följer bilder på några utav plaggen som finns i butiken.
De finns också i vår webbutik: www.lauraotto.se

















Och mer plagg finns i butiken!

Jag önskar dig en trevlig helg och hoppas vi ses!

Öppet idag 12-18
Lördag 11-15

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar