Öppettider

Tisdag till Fredag 12:00 - 18:00
Lördag 10:30 - 14:30

Laura & Otto
Västra Storgatan 41
646 35 Gnesta
T: 0703 12 64 41
E: info@lauraotto.se

torsdag 4 oktober 2012

Nya varor från Nordal

Hejsan!

Nu har jag lite bilder på vad Nordal har levererat! Man kan tro att jag fått pippi!


Soffbord 110 X 70 

Fina bokstöd med fina förvaringslådor

Härliga kuddar

Krokar




Byt till nya knoppar



Hur söta är inte dessa tre?
Detta är lite av det nya från Nordal! Det blir en kul höst!
Tänk på att ifall du redan nu ser något i butiken som du kanske tänker " den skulle vara fin i julklapp till X" - passa då på att köp nu. Jag tar aldrig hem jättemycket av en vara och vissa varor beställer jag endast en gång.

Stor kram i regnet så hoppas jag vi ses!

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar